Identificazione è ispezione di i filamenti 2

6,filumisurazione

Per a filettatura standard generale, u calibre à anelli di filu o un calibre di tappi sò usati per misurà.

Perchè u paràmetru di filu hè numarosi, hè impussibile di misurà ogni paràmetru di u filu unu per unu, di solitu usemu u calibre di filu (calibre di filu, calibre di filu) per ghjudicà u filu in modu cumpletu.Stu tipu d'ispezione significa appartene à u metudu di ispezione d'accettazione di u tipu d'assemblea analogica, micca solu convenientu, affidabile, è u requisitu di precisione cù filu cumuni hè abbastanza, perchè questu hè diventatu u metudu di ispezione di accettazione più generale utilizatu in a produzzione attuale.

6, misurazione di filu Per un filu standard generale, un calibre à anelli di filu o un calibre di tappi sò usati per misurà.Perchè u paràmetru di filu hè numarosi, hè impussibile di misurà ogni paràmetru di u filu unu per unu, di solitu usemu u calibre di filu (calibre di filu, calibre di filu) per ghjudicà u filu in modu cumpletu.Stu tipu d'ispezione significa appartene à u metudu di ispezione d'accettazione di u tipu d'assemblea analogica, micca solu convenientu, affidabile, è u requisitu di precisione cù filu cumuni hè abbastanza, perchè questu hè diventatu u metudu di ispezione di accettazione più generale utilizatu in a produzzione attuale.

7, misurazione di filu (diametru mediu)

In a cunnessione di filu, solu a dimensione di u diametru mediu determina a natura di l'adattamentu di u filu, cusì cumu per ghjudicà currettamente se u diametru mediu hè qualificatu hè assai chjave.Basatu annantu à u fattu chì a dimensione di u diametru cintrali duverebbe assicurà chì a prestazione di serviziu più basica di u filu hè ottenuta, u criteriu per a qualificazione di u diametru cintrali hè specificatu in u standard: "U diametru cintrali di u filu attuale ùn deve micca più di u diametru cintrali. diamitru cintrali di u più grande prufilu di denti solidi.U diametru cintrali unicu di ogni parte di u filu propiu ùn deve esse più di u diametru cintrali di a forma di dente solidu più chjuca ".

A misurazione di u diametru singulu hè un metudu più convenientu hà dui tipi à l'oghje, unu hè di utilizà un micrometru di diametru di filu per misurà u diametru, unu hè di utilizà a misura di u metudu di trè agulla (aghju utilizatu hè a misura di u metudu di trè agulla).

Wolfram Carbide

8. Grau di currispundenza di filu:

L'adattamentu di u filu hè a dimensione libera o stretta trà i filamenti di viti, è u gradu di adattazione hè a cumminazione specifica di deviazioni è tolleranze applicate à i filamenti interni è esterni.

(1) Per un filu uniformu in pollici, ci sò trè gradi di filu: 1A, 2A è 3A per filu esternu, è trè gradi: 1B, 2B è 3B per filu internu, tutti chì sò gap fit.U più altu u numeru di gradu, u più strettu u fit.In filettatura in inch, a deviazione hè specificatu solu per u gradu 1A è 2A, u gradu 3A hè zero, è u gradu 1A è 2A sò uguali.

U più grande u numeru di gradi, u più chjucu a tolleranza, cum'è mostra in a figura:

Lame à pointe en carbure

1) Classe 1A è 1B, classe di tolleranza assai larga, adattata per adattazione di tolleranza di filamenti interni è esterni.
2) Classe 2A è 2B sò e classi di tolleranza di filu più cumuni specificate in a serie britannica di fasteners meccanichi.
3) Classe 3A è 3B, viti per furmà u più strettu, adattatu per fasteners cù tolleranze strette, per un disignu chjave di sicurità.
4) Per i filamenti esterni, ci hè una deviazione adatta per a classe 1A è 2A, ma micca per a classe 3A.A tolleranza di a classe 1A hè 50% più grande di a tolleranza di a classe 2A, u 75% più grande di a tolleranza di a classe 3A è u 30% più grande di a tolleranza di a classe 2B per i filamenti interni.1B hè 50 per centu più grande di 2B è 75 per centu più grande di 3B.

Carburu solidu

(2)filu metricu, u filu esterno hà una qualità di filu cumuni: 4H, 6E, 6g è 6H, u filu internu hà una qualità di filu cumuni: 6g, 6H, 7H.(U gradu di precisione di u filu di vite di ogni ghjornu hè divisu in I, II, III, normalment II) in u filu metricu, a deviazione basica di H è H hè zero.A deviazione fundamentale di G hè pusitiva, è quella di E, F è G hè negativa.Cum'è mostra in a figura:

Lame de tungstène

1) H hè a pusizioni di zona di tolleranza cumuna per i filamenti interni, è ùn hè generalmente micca usatu cum'è un revestimentu di superficia, o cù una strata di fosfatazione assai fina.A deviazione basica di a pusizione G hè aduprata per l'occasioni spiciali, cum'è a placcatura grossa, è hè raramente usata.

2) G hè comunmente utilizatu per a placcatura di un rivestimentu sottile di 6-9um, cum'è i bulloni 6h richiesti da i disegni di u produttu, u filu prima di u plating adutrà una banda di toleranza 6g.

3) L'adattamentu di u filu hè megliu cumminatu in H/G, H/H o G/H, per bulloni, dadi è altri filamenti di fastener raffinati, u standard raccomandatu 6H/6g fit.

Burr Cutter

Grade mediu di precisione per i filamenti cumuni
Dado: 6H bullone: ​​6g
Grade mediu di precisione per i filamenti cù un sovraccarico grossu
Nut: 6G Bolt: 6E
Qualità di alta precisione
Nut: 4H Bolt: 4H, 6h

Lame en carbure de tungstène

9, filu spiciali cumuni

Tapping thread: Un filu largu cù un filu grande.
GB/T5280 JIS B1007

punta di carbure

Frese in carburo

Strumenti di carburu di tungstenu

Riciclamentu di Carbide

 

 


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022